۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۷

استاندار قم تاکیدکرد؛

ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تکمیل بیمارستان الهادی

ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تکمیل بیمارستان الهادی

قم- استاندار قم بر ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های قانون و منابع ملی در راستای تکمیل پروژه بیمارستان الهادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست بعد از ظهر یک شنبه در جلسه‌ای پیرامون تعیین تکلیف پروژه بیمارستان الهادی که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبدیل تهدیدها به فرصت، گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا پروژه‌های بیمارستانی مهمی در قم تکمیل و به بهره برداری رسید و درصدد هستیم تا پروژه بیمارستان الهادی نیز که با اهتمام مرحوم آیت الله مشکینی بنیان گذاری شد، به مدار درمان وارد شود.

استاندار قم بر لزوم تکمیل این پروژه در چارچوب قوانین و مقررات بیمارستانی تاکید و افزود: تعامل و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های متولی در مورد این پروژه وجود دارد.

وی به تفاهم نامه فی ما بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به عنوان بهره بردار این بیمارستان در زمینه واگذاری زمین اشاره کرد و تصریح کرد: جهت تکمیل ساختمان این بیمارستان می‌توان از ظرفیت‌های ملی و منابع فرا استانی استفاده کرد.

سرمست با تاکید بر پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تأسیس دی کلینیک عمومی در محل بیمارستان الهادی، ادامه داد: هدف و اولویت اصلی راه اندازی این بیمارستان است که در ادامه می‌توان بخش‌های درمانی تخصصی به بیمارستان افزود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی فراتر از تکالیف سازمانی و در راستای توسعه متوازن خدمات درمانی در مناطق محروم تمام توان خود را به کار برد.

گفتنی است بیمارستان الهادی با ۹۰۰۰ متر عرصه و ۱۳۰۰۰ متر زیر بنای نیمه تمام که توسط مرحوم آیت الله مشکینی وقف ارائه خدمات درمانی به عموم مردم شد

کد خبر 5324169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha